Shake it up baby

Ah, jag får panik. Vet inte om jag kanske har fått nått slags virus på datorn. Hela fönstret skrollar ner två mm, sen upp igen. Hela tiden. Svinigt jobbigt.

Jobba jobba hela dagen. Weal ringde vid åtta när han var på väg till komvux och var skitnervös, ville bara få gitta från jobbet och följa med honom. Men jag måste sluta curla. Jag börjar bli en riktig curlingsambo så måste försöka hejda mig. Men det gick i alla fall bra för honom att hitta dit och så där, han var dock lite frusterad när han kom hem. Eftersom han blev placerad i sfi yrkesförberedande så har han liksom hoppat över första kursen. Så alla andra som är där har redan läst en del svenska, men hans lärare och handläggare tror att han ska fixa det så det borde gå ändå. Han är tillräckligt duktig på svenska för att kunna pika mig i alla fall. För i lördags kväll när vi ligger o slökollar på tv och tjockar chips tittar han på mig med ett fett smil och säger; Du behovear jogga. Sen skrattar han i tio minuter medans jag ger honom den kalla blicken och stirrar ut honom. Kul att han anpassar sig. Verkligen.

Nu ska jag dra ner på stan och repa lite. Ska spela på min morbrors 50års fest så vi måste kirra lite coverlåtar. Lady in red, Paradise city och Im so exited är några av goodisarna. Det är så jävla roligt att spela sånt som man aldrig trodde att man skulle göra. Jag ska även skrika mig hes till Twist and shout. Gött.

kk
En gullig bild från spelningen på sergels torg 12/9 Die K forever puss

Kommentarer
Postat av: stina

1. HAHA till Weals kommentar!!

2. Vatt!? Har ni spelat på torget? Fan vad fett!

3. Älskar din header :D



puss!

2009-10-19 @ 18:27:29
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: jojjo

hej! Hittade din blogg via fejjan. Fin bild du har :) Jag har precis startat en blogg. Gå gärna in och säg vad du tycker. / Jojjo

2009-10-30 @ 07:55:59
URL: http://madebyjohannalarsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0