No ones want to

Oh my. Sitter och dj:ar på min morbrors 50års skiva. Hysteriskt.

Vi har dragit av våra låtar nu, det var kul och för en gångs skull jävligt tajt. Sjukligt jobbigt att sjunga bara, men det funkade i alla fall. Blir så amazed varje gång Katta sjunger. Det är galet. Den rösten alltså. Gå in på die kinkies myspace och njut. Fast rekommenderar dock att du tar dig till en spelning och lyssnar live. Zpleeeeeeendid.

Weal går i alla fall hem hos släkten. Det är roligt. Dom höjer honom till skyarna och säger att han är sååååå himla trevlig och så himla duktig på svenska. Jaja, tänker jag, så jävla trevlig var han inte igår när han körde surmaraton. Men mitt kalla hjärta smälter i alla fall, och även om det egentligen spelar någon roll så är det skönt att han har fått okej-stämpeln av mina nära och kära.

Nu måste jag leta fram Kom Hem med Barbadsos på spotifyan. Heja.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej :) kul att du börjat uppdatera igen! verkar ju gå bra än så länge :P jag försöker också så gott det går men är väl för lat egentligen. my bad. allt är bra här förutom att både Abdo och jag har dragit på oss fetaste förkylningen. Hostar som fan, o alla cigg och shisha hjälper ju inte precis hehe.. hur är det med er? Hur går det för wael? hoppas allt är bra, vi får bli bättre på att höra av oss till varandra ;) take care! Abdo hälsar! puss o kram

2009-10-27 @ 21:16:28
URL: http://sorsara.blogg.se/
Postat av: kaisa

vill bara säga att jag är här och läser, så uppdatera lite va! (jaja, jag vet att du inte har internet men försök slacka på jobbet) PUSSSS

2010-01-18 @ 13:57:00
Postat av: kaisa

Check out my cool Blogg!

kolla kolla. tänkte också ha en blogg som jag skriver vad vi gör i och använda den flitigt i en månad och sen skiter jag i den. HA

2010-01-25 @ 22:23:47
URL: http://knish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0