A new day

Men åh. Varför är jag den enda som inte förstår teknikens under och färgkoder osv? Jobbigt läge. Försöker ända färg på bloggen men går inte så bra. Men whatever egentligen.

Har typ sovit hela dan idag. Vaknade av att bäbisBobby slemmade ner min fejja. Var ute en halvtimme och försökte övertala henne att uträtta sina behov. Gick inte så bra, så nu ger Weal det ett försök. Han har lite mer tålamod än mig så...

Har lite huvudvärk idag. Biverkning av gårdagens vindrickande med Staffan. Hur kan man inte ens palla ett glas vin utan att behöva vistas i mörker dagen efter? Weird.

Ikväll blir det häng hos Kaisa och David. Biskvier och film från Ica Ettan yo. Mille kommer dit så peppen är hög.

Jag saknar Egypten så att det gör ont i magen. Låg och nostalgisnackade med Weal i flera timmar innan vi somnade igår. Det är snart fem månader sen jag vistades på egyptisk mark. Det är det längsta uppehållet sen jag började pendla dit och oh my vad det börjar kännas nu. Vill ha solen, lugnet och vännerna som finns i Sharm. Vanessa ringde förra veckan och uppdaterade mig om the life in Sharm. Hon pendlar mellan Schweiz och Sharm och jag blir nästan lite avundsjuk, men bara nästan. För jag vet ju att det inte är så jävla kul egentligen och att ha Weal här är tusen gånger bättre. But still, Egypten är mitt andra hem och det är där merparten av mina favoritpersoner befinner sig.

Jag älskar spotify btw. Lyssnar på Comeback kid som aldrig förr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0