Blondie

Igår insåg jag (eller nej, slutade jag förneka) att mitt hår ser ut som skit nuförtiden. Långt som bara fan och trashigare än mina silvertejade röda converse från åttan. Anledningen att det har gått så här långt med hårförfallet är att jag lider av extrem frisörskräck. Det enda sättet jag kan besöka frisörmonster är om jag går och fixar håret typ jävligt regelbundet, hos en och samma fascist. Gjorde det förr, innan jag började spendera alla pengar på flygbiljetter och amigo kontantkort. Anyhow, i förmiddags tog jag tag i saken och ringde runt till massa frisörer. Mitt mission var att bli korthårig och once again blond.

 

Och yey, jag tog mod till mig och infann mig på Cut and Blow klockan 15.00 i eftermiddags, så nu är jag sjukt korthårig (mina mått mätt, andra kallar det halvlångt. Köttade av det vid nyckelbenet). Allt gick skitbra, tjejen som klippte mig var så snäll att jag nästan började gråta och jag är aspepp för detta innebär att jag kan bli blond igen på fredag. Heja heja, nån lucky barstard på Color ska få äran att förstöra mitt hår nu när det har blivit så fresh.

 

Jag har feta hårissues, jag vet. Vi släpper detta nu.

 

Träffade Stina och tog en fika på Kalles idag, lovely som vanligt. Men kändes som om tiden inte räckte till. Fast så känns det nästan alltid när vi väl ses. Skulle behöva köra en 48-timmars sittning för att vi skulle kunna känna oss färdigpratade. Typ. Puss Stina.

 

Efter fikat repade jag med bästa baaandet i hela vääärlden. På lördag blir det dans. Ska bli skoj.

 

Jag måste sova. Ritningskurs imorrn (maskingeneratorrotorstatorjadajada ritningar).

 

Måste tillägga att jag SAKNAR Frida. Du och jag ska ses snarast. Mitt liv blir lite grått när vi inte ses på så här lång tid.


Kommentarer
Postat av: stina

haha, ja det slutade himla kort!

pusspårej!

2009-10-22 @ 12:26:20
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: Frida

jag saknar sig grymt mycket! jag tror att jag blir kvar i örebro nu i helgen, massa plugg och sheisse. men helgen därpå kommer jag till västerås. då gör vi något roligt, typ klär ut oss till häxor och tigger godis!

2009-10-22 @ 18:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0