What i did to you

FÖRLÅT DÅ.

Så här va; flyttade förra veckan och har inte lyckats fixa internet än, har nytt kneg på jobbet och måste numera jobba hela tiden (i love it, det är så sjukt kul och jag vill aldrig producera axlar på löpande band igen). SÅ, har alltså noll med tid eller chans att uppdatera. Men snart så, håll ut eller dumpa min blogg.

Livet är rätt okej. Jag åker förmodligen till min babe i juni om allt blir som jag vill. Nytt jobb som sagt och en ny adress.
Har vinden vänt at last?

Puss 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :) jag vet inte om vi kommer till sharm, eftersom jag bara stannar en vecka så blir det ju ett jäkla flängande fram o tillbaka. Ska kolla med mannen, så får vi se. men hade varit kul om vi kunnat träffas ju! hoppas allt löser sig för dig med biljetten o så. Kommer du isf åka till hurghada o sen direkt till sharm o vara där hela tiden? hur länge stannar du?

puss&kram! /sara

2009-05-20 @ 20:07:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0