Memorylane

Fortfarande kass och internetlös.

Har sjukaste veckan nu. Flyttstäda Vallbyhuset på mornarna och jobba kväll på GenerProis. Känner mig helt slut och magsårig. Men förhoppningsvis blir vi klara med huset tills på fredag och då kommer jag att hinna sova och äta igen.


Hängde med old folks hos Josef i helgen. Det var jättemysigt. Med Frida och Josef märker man aldrig att tiden och åren går. Vi snackar om allt i hundraåttio och det blir aldrig tråkigt. Puss.


Måste dra hem nu.


Åker för övrigt till Weal den 8/6. (Iiiiiiiiiiiahahhiaaaahhiahiaihsihihsaihsdaih!)


Kommentarer
Postat av: frida

<3

2009-05-27 @ 11:27:29
Postat av: DANIEL

Asså, skönt att höra att någon är pepp. Själv har jag inte sovit ordentligt på flera månader, jag hinner inte träna och har lagt på mig lite otrivselvikt... all ledig tid förutom då jag apatiskt sitter framför dumburken putsar jag kakel och städar... ändå är det rörigt som fan. Nästa vecka ska jag dessutom operera knät som varit roten till en massa ont under våren.



Men det värsta av allt är ju att jag inte hinner träffa er! Ser fram emot att ni kommer upp i helgen!



Lite semester skulle inte skada :P

2009-05-27 @ 14:48:52
URL: http://www.jarpinger.com
Postat av: Jenny

Det var kul att se dig igen! Var ett bra tag sedan :) Hoppas du trivs bra i nya lägenheten! Kram

2009-05-29 @ 19:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0