Mefish moshkela

Nu har några timmar gått och det känns som om jag förmodligen överlever detta också. Jag ska försöka få Staffan (alternativt Daniel) att köpa min baby. På det viset stannar guran i familjen och då har jag så det räcker till månadshyran för skallbergslägenheten. Inte så mycket därtill med vad gör väl det? Och i värsta fall får jag sälja den till någon lucky bastard. Jag och Weal får lära oss att bara snacka sweettalk en kvart om dagen (då han får ringa mig för sina drickspengar, förlåt). För jag kommer inte ha råd att ringa förän i slutet av maj. Hur jag ska kunna äta är väl det enda problemet, får tjocka frukt på jobbet. Sen får jag lov att sluta röka igen. Glömde nämna att jag började. Igen. Men eh, inga problem. Jag vill dock be om ursäkt i förskott för att jag kommer att bitcha sönder i några dagar.

Nu ska jag gitta till Hallsta med Kaisa och tanka bilen. Eftersom att Staffan är på turne i Tyskland med sitt andra band (lojal kille) så får vi ta hand om bilen. Det är ohsålyxigt. Sen så ska jag och Kaisa hänga, spendera lite kvalitetstid. Har inte blivit så mycket av med det sen hon började stalka David. Eller David började stalka henne. Eller de började stalka varandra?

Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Melene

saknar dig :(

2009-04-21 @ 09:14:36
URL: http://meleneolsson.blogg.se/
Postat av: Melene

åååh, vad härligt.. då måste vi loova att ses mera =) men jag får nyckeln redan på fredag!! wohooo... Så då blire omtapetsering å sånt :)

vi får höras.. jag har försökt ringt dig.. mitt nr är: 0707388775.. ring mig <3

2009-04-21 @ 12:09:10
URL: http://meleneolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0