And now

Heja heja, gud vad jag försöker att bli lite normal igen och komma över min ständiga längtan bort. Jag ska snart bege mig ner på stan. För det är ju faktiskt så man gör här i los Sweden har jag hört. På fredagar (speciellt löningsfredagen) så drar alla ner till diverse uteställen och blir fulla. Har inte vågat mig down town på nattetid än, men nu bestämde jag Linnea och Emma att det var dags. Ska dock köra en clean och vit natt, för min opepp på att dricka vill inte ge med sig. Det är fan lite sjukt att jag har vart hemma i en månad men inte har kroghärjat än. Om man inte räknar spelningen med Die K för två veckor sen. Och det gör man inte eftersom den största delen av kvällen gick ut på att ha ångest inför spelningen. Eller är det kanske ångest inför texterna? Jag vet inte. Helt onödigt eftersom det brukar gå hem för det mesta. Den enda gången vi har haft det lite kämpigt var på en kristen festival ute på landet där medelåldern var typ 11.

I alla fall. Bill och Bob nästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0