Workingclass Hero

Aaaaaaaah. Klockan är fett sent och jag är stuck at work. Maskiner pajar och jag kan inte göra ett skit. Sitter och väntar på att få gå hem, men det är fortfarande fyra timmar kvar. What do to? Anderas och Damir ska kolla på film snart, dom har inte heller nått att göra. Kanske joinar, eller hittar nått skitjobb att göra. Få tiden att gå.

Idag har jag hängt på stan med Amanda. Vi käkade massa mezes på tusen och en natt, köpte hoodies på carlings och rökte tretusen cigg. Sen hookade vi upp med Dick och fikade. Det var massa mys och massa skvaller.

Efter att ha ägnat tre dygn åt att fundera över hur jag ska göra med Egypten, jobbet och livet i allmänhet har jag bestämt mig. Planen är att jag kommer att bo och jobba i Sharm i fyra månader, med start den första december. Anledningen till att det är tidsbegränsat är att GenerProis vill veta när jag kommer att återvända till den stackars roboten.
Han klarar sig inte utan mig, jag klarar mig inte utan honom. True love.

Allt känns så jävla bra. Det är såklart fett läskigt och meganervöst men vafan... Det kommer att bli det bästa någonsin. Jag är sjukt peppad på att bo med Weal, att äta frukost med honom, att pussa honom varje morgon, att handla på överfulla supermarkets med honom, att hänga i naama bay med honom och att liksom bara vara med honom.

Jag kommer förmodligen att börja med att jobba som nån sorts reseledare för ett engelskt företag. Weal jiddrar om det just nu i alla fall, men time will tell. Har dock liiite svårt att se mig som reseledarbrud, måste man inte vara blond glad och positiv för ett sånt yrke? I så fall har jag liksom bara ett rätt. Men det kan bli kul, kan putsa på mina acting skills. Hur som helst så är det ett bra tag kvar innan jag börjar slava i Egypt. För dom två första veckorna kommer vi att härja runt i Kairo och gifta oss. Wiii...

Nejfan. Nu måste jag sysselsätta mig med nått.

:*


Kommentarer
Postat av: Stina

fabulous!

allt ordnade sig till slut, kanoners! :D

:*

2008-10-22 @ 11:15:52
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0