You walk like a chicken

Halleluja, ta mitt kött och blod
klart att mycket ska ha mer
Halleluja, ett folkmord
opinion ska tystas ner

Sanna Carlstedts "Halleluja, en schlagerpsalm för kapitalismen". Jävla grym låt alltså.

Idag har jag träffat Staffan och pratat om livet och sådär. Det var skönt, livet känns alltid lite lättare att leva efter ett snack med brushan (som Dogge Doggelito skulle ha sagt).

Jag har också spenderat många timmar med en nojig Weal i telefon. Nån jävla clever svennekille har lurat i honom att svenska tjejer tröttnar på sina killar efter ca sex månader ihop. Det är kul det där. En gång i veckan är det någon som berättar för Weal hur svenska tjejer är. Fast det roligaste är att han faktiskt överväger att det skulle kunna ligga någon sanning i alla dessa påståenden. Vad fan i helvete liksom.

Nu ska jag försöka styra upp mig lite, för om en timme blir det chill hos Dick.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0