All work and no play

Dålig uppdatering, mycket jobb.

Håller på att packa ner mitt rum nu. Skitjobbigt. Har extremt mycket kläder och kommer inte kunna ta med mer än typ en tiondel. Det suger. Fast det är ganska skönt att bli av med en del. Typ den rosa news-hoodien, den svarta Elvine-hoodien, leopardlinnet, den vita kråsskjortan från Cheap Monday. Det är grejer som bara påminner mig om en störd och förvirrad tid, fast samtidigt får mig att längta tillbaka. Jävligt uppfuckat.

Jag räknar ner dagarna nu. 31. Snart...

Snart kommer Staffan och hänger lite, så måste fan hinna packa. Annars kommer Kaisa att titta på mig med besvikna ögon och skaka på huvudet samtidigt som hon suckar djupt. Hon ska ta över mitt rum, den slampan.

Kärlek

(Jag måste byta ut min header, för om en månad är det inte mycket som är som det står nu. Typ ingenting, förutom att jag är Solanasfeminist. Och det är jag extremt tacksam över.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0