Thank you

Om sex timmar åker jag till Arlanda. Jag är fett nervös. Allt känns panikartat och jag vet inte hur jag kan lugna ner mig själv. Kom precis på att man måste betala en deposition på lägenheten och jag vet fan inte hur mycket pengar man får ta ut per dygn. Brukar ju finnas nått slags maxbelopp. Varför tog jag inte reda på det här tidigare? Varför växlade jag inte pengar på Forex? Jag hade sex veckor på mig. Men dagarna har liksom bara försvunnit och nu är det dags. Omg.

Känner mig för tillfället helt tömd på känslor och jävligt trött. Den här helgen har varit skitmysig och jättekul. Har nog inte varit själv en minut. Massa fest, kramar, tårar och hejdåpussar 24/7. Det känns ganska okej att åka nu. Jag kommer att sakna alla galet mycket, men dom här månaderna kommer förmodligen att bli hur feta som helst. Och nu gör jag det jag verkligen vill göra av hela mitt hjärta. Så det är värt det.

Om sexton timmar är jag med Weal. Inga ord kan beskriva hur fruktansvärt rätt det känns.

PUSS VÄSTERÅS

Kommentarer
Postat av: kaisa

vem vet du kanske kommer hem tidigare? (om man tror tillräckligt mycket kan allt hända..)



du hade sex långa veckor på dig, och som du klagade över hur långa de var OCH ändå har du i denna stund (fyra timmar innan du åker) inte packat klart än. det gör mig trygg, en del saker fortsätter alltid vara som de alltid har varit.

2008-11-30 @ 23:17:07
URL: http://kingeternal.blogg.se/
Postat av: SANNA

härlig blogg!

PUSS!(:

2008-12-01 @ 19:02:08
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: kaisa

uppdatera! vill ha egeypennummer nu.

och glöm inte kolla mejlen.

kram

2008-12-03 @ 10:47:01
Postat av: Anonym

Hallå du gumman !!! Det funkar inte att svara på dina inlägg från i tisdags. Fixa det och en ny telefon !!! tusen pussar och kramar från mamma

2008-12-05 @ 16:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0