Come what may

Mah, söndagkväll igen. Men det gör mig bara glad glad glad, för det betyder att det bara är tre veckor kvar sen får jag bege mig till flygplatsen igen. Känns för övrigt som om jag kan Arlanda ganska bra nu, ett besök där är typ lika häftigt som att ta en tripp till Kolbäcks tågstation. Okej inte riktigt, men you get the picture. Fast jag känner mig som världens fetaste miljöbov men jag okejar det med att säga att jag inte har käkat en blodig biff (eller något annat köttigt heller för den delen) på mer än tre år. Det är inte alls bra för miljön att äta djur ska ni veta.

Igår drog jag och Sanna till Blue Moon Bar och hookade upp med Daniel + hans maidensjungande vänner. Det var trevligt att träffa Däniel men mindre kul att få taskiga raggingsrepliker av äckliga gubbar. Vi skulle ha stannat på Bobban med Staffan Katten och Viktoria istället. Man lär sig något nytt varje dag.

Nu ska jag ta mig hem från jobbet.

(Jag håller på att bli galen utan Weal, på riktigt. Jag tänker på människan konstant. Det är INTE normalt.)

Kyss och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0