Morningtown

Jag är så sjukt uppstyrd idag. Har tvättat och packat väskan. Nu återstår lite fix och trix med laptopen. Måste köra in mer musik och nån film. Typ Twilight. För herregud, Edward Cullen kan vara det snyggaste jag någonsin sett (förutom Weal). Var på bio med Sanna, mamma och Kaisa igår och såg Twilight. Det var faktiskt helt sjukt. Första gången han kom in i bild fick jag andnöd och dog lite. Resten av filmen satt jag och Kaisa och utstötte diverse läten, typ; oooh, ahhh, hottiehottieyummieyummie, grrr, mmmm vill ha.

Idag blir det först häng med Staffan sen Sigurdsgatan med pappa och Kaisa, Nationalteatern ska spela yo.

ÅHÅ, jag har fått papperna btw! Jag fattar ingenting. Så här ser det ut;
احمد محمد ابراهيم
يوحنا سارة اندرسون

Eh da?

Nu borde jag hänga upp lite tvätt. Fyfan för folk med torktumlare. En sån lyx borde vara straffbart.

PUSS

Kommentarer
Postat av: stina

åh, vad bra! :D



NU KAN NI GIFTA ER!!!!

vi är galna Sara.

vi ska fucking gifta oss.



ha så kul ikväll med la familia.

jag ska på tacobuffé i köping....

pappa spelar. woppiiiieee.....



puss!

2008-11-28 @ 11:53:57
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: frida

ååh, vad skönt att du fick papyrusarna! :D nu är det liksom fritt fram.

hör av mig senare!

puss



(förresten, är det okej att kalla dig "the bride" nu?)

2008-11-28 @ 13:42:38
Postat av: millemill

SAAAARA!

såg nu att du kommenterat min blogg!

och jag visste inte ens att du hade en blogg. så nu måste jag läsa ifatt lite :-)

vi måste hinna ses innan du åker. NÄR åker du???? :::*

2008-11-28 @ 14:19:40
URL: http://mallice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0