Moving at the speed of light into eternity

Dagen
Pratat bort way to much cash med Weal (som jag saknar äckligt mycket, min gräns är snart nådd kära vänner)
Bytt ut min sunkiga megahoodie mot vettiga kläder
Tjockat lunch på Ceders med brudligan från konstskolan + Linnea
Ringt Sanna och bett om konstiga råd
Fikat och pratat framtidsplaner med pappa
Blivit bjuckad på fredagsmysmiddag av Kaisa
Spelat Rockband
Kollat på youtubeklipp med Chris Crocker (underbar människa)

Nu är har klockan passerat åtta och jag har insett att jag faktiskt får lov att vara hemma ikväll. Känner mig liksom lite febrig och får fetaste blodsockerfallen när jag reser mig upp. Känns skönt att slippa göra nånting som involverar en massa alkoholkonsumtion och svettiga klubblokaler though. Det är för övrigt också en grej som gör att jag diggar Sharm så hårt. Alkoholen flödar inte på samma sätt. Vill man bli full kan man gå till Pacha, annars kan man lika gärna skita i det och umgås med folk istället. Här känns är det jävligt svårt att hitta alternativ till den heliga fredagsfyllan.

Nu tänker jag läsa lite Harry, det var säkert två veckor sen sist. Fattar inte hur det gick till.

Love

Kommentarer
Postat av: HP

det känns som om du bryr dig mera om weal än mig nuför tiden :(

//harry potter

2008-11-10 @ 10:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0