The road to hell is paved with good intentions

Jobbig dag idag. Måste verkligen få åka snart, hoppas att dagarna kan speeda på lite. För jag pallar inte det här. Jag saknar Weal så extremt mycket. Det känns bara fel och onaturligt att inte vara där han är. Och jag kan inte tänka positivt länge. Mitt hjärta känns helt paj. För varje gång han ringer och är ledsen och jag inte kan göra nånting känns det som trettio knivar i magen. Jag vill ju liksom bara vara där och förklara att jag vet hur det känns.

Åka till Melene snart och säga grattis. Det är i alla fall ett plus på dagens lista.

Äh, jag orkar inte. Ska ringa långdistanssamtal istället.

Kommentarer
Postat av: stina

åh bejb. :/

hjärtsorg är inte bra. du är ju lycklig, tänk på det. du är kär och galen och ska gifta dig. det är hur häftigt som helst.



pusspuss

2008-11-11 @ 18:58:49
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: kajjo

jag är här o läser.. funderar på om jag faktiskt tycker du ska berätta om vårat bästa ät-moment (bilen). jag vet inte, vill lixom att alla ska veta hur det är att vara en andersson, för jag är fan stolt. även om vi borde skämmas...

2008-11-11 @ 22:14:29
URL: http://kingeternal.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, jag ska fundera på det. Men det är ju lite sjukt och jättekonstigt, vad ska folk tänka liksom. Fast jag är dock jääävligt nöjd med hetsen (mår dock lite illa och luktar fortfarande prinsessa. Andersson ftw!

2008-11-11 @ 22:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0