Grand finale

Snart ska jag bege mig till jobbet för sista gången på 140 dagar. Det känns helt wierd och konstigt.

Mikaela ringde nyss och ville höra vad jag har hittat på nu. Liksom, ska gifta mig och så där. Det var skitkul att prata med henne, helt grym människa. Jag tog tillfället i akt och frågade hur det egentligen går att bara lämna roboten sådär, efter allt man har vart med om tillsammans. Hon förklarade att man faktiskt bara kommer ihåg de ljusa stunderna ihop och längtar tillbaka till det monotona arbetet som inte kräver nånting av en. Kravlöst, liksom. Hon berättade även att hon saknar blåstället som fan, att behöva klä på sig varje morgon är tydligen skitjobbigt. Im with you man.

Idag är även den sista gången jag får en fet lön. Hej nudlar!

Jag ska gifta mig om två veckor. Borde jag inte få kalla fötter snart? Andningssvårigheter? Typ nått?

Äsch, GenerPro here i come!

PUSSAR

Kommentarer
Postat av: stina

åh, <3



btw, ni har saknat varandra så mycket nu så ni kommer inte hinna få kalla fötter för ni kommer vara i ett sliskigt kärleksrus ända fram till dagen D. jag är fett ledsen över att inte få se när det händer, men jag vet ju att du kommer ha det bra och att det kommer bli grymt oavsett.



pöss!

2008-11-25 @ 22:17:12
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: johanna

grattis till det stundande bröllopet =)

2008-11-27 @ 23:05:06
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0