Do you realize?

Sovmorgon idag. Lovely.

Hinner inte sitta och klaga på livet så länge idag. Måste ner på stan med Linnea och köpa lite skit. Trodde att jag skulle få en skitkass lön eftersom jag var i Sharm en vecka, men nänä. GenerPro var generösa och tog i som fan, så nu kan jag köpa dom sakerna jag faktiskt behöver för att överleva de närmsta fyra månaderna. Känns pepp.

Igår var sista dagen på jobbet. Det gick bra, förutom att jag var skitdramatisk i det tysta. För varje grej jag gjorde körde jag ett litet mantra i huvudet; Det här är den sista kaffekoppen jag trycker ut ur automaten på fyra mån, det här är den sista pallen jag bandar på fyra mån, det här är den sista borren jag byter på jättelänge, osv. Allt gick i alla fall smärtfritt. Och el boss var skitsnäll och sa att jag får komma hem och börja jobba när jag vill, även om jag fortfarande är tjänstledig. Det känns fett skönt att veta. Även om jag inte tror att det inte blir så.

Packat ner massa grejer i väskan har jag gjort idag. Woho. Har dock inte börjat tvätta än, men har i alla fall bestämt vad jag ska tvätta och packa ner och vad jag ska dumpa hemma.

Westerose citey nu.

Peace Puss

Kommentarer
Postat av: stina

fett snällt av dom. är dom så snälla att dom anställer? min man vill ha jobb.



skönt att du inte tvättat än, har du tid att ses på torsdag som vi pratade om?

2008-11-26 @ 15:22:37
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0