Buy a house buy a wife

20 dagar kvar, no more no less.

Idag har jag ägnat dagen åt att konstatera att mina baggyjeans inte är så jävla baggy längre. Egentligen konstaterade jag det redan i fredags, men tänkte att det kunde bero på den flottiga maten som just tjockats. Så gav det liksom ett nytt försök idag. Men fy fan, lika illa jao. Jag vill vara emo2000, leva på cigg och kaffe och väga ingenting igen. Eller inte.

Vi repade idag. Back in the days repade vi aldrig, men nu har det hänt nått och vi hänger i replokalen mest hela tiden. Det var kul som vanligt. Fast vi måste jobba på vår image, typ börja knarka och bli för fulla så vi får lov att ställa in spelningar. Nu är vi för chillade. Skärpning.

Min mobil har pajjat. Det är fruktansvärt, jag har faktiskt gråtit lite. Känner mig fett handikappad, har liksom inte ekonomin för att kunna köpa en ny så jag vet inte vad jag ska göra. Ska i alla fall få låna Jimmys gamla lur, fast den suger har jag hört. Men äsch, det löser sig.

Linnea ska komma och hämta mig från jobbet i natt! Det är så übersweet att jag får ont i magen. Tack snygging :*

Back to work nu.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0