Back in Sharm

Ah, det ar sa skont att slippa minusgrader. Jag har agnat hela dagen at att vara tacksam over detta. Om jag skulle bli dumpad av Weal ar det inte sakert att jag skulle ta forsta basta flyg hem. For min utsikt fran sovrumsfonstret har ar liksom grona blad, rosa blommor och Roda Havet. Det ar svart att motivera varfor jag skulle byta det som regn och rusk.

Det finns dock en del saker med Sverige som ar fantastiska, som inte finns har. Jag snackar Kaisa, familjen, vannerna, mitt kok, Harry Potter (han finns seriost ingenstans har), naturgodis, GuitarHero, m.m.
Jag klarar mig i och for sig utan allt det dar, det ar bara det att jag saknar la familia skitmycket. Min Kaisa... Kvinnan i mitt liv. Jag insag nog inte riktigt hur konstigt det skulle kannas att inte ha dig vid min sida varje dag. Nar natt kul hander eller jag kommer pa natt skitkul att saga kollar jag mig faktiskt omkring efter dig, bara for att upptacka att du ar langt langt bort.
Jag ar inte nog inte hel utan dig, mongo.

Vi ar tillbaka i Sharm nu btw. Har grejat klart i Kairo, nu aterstar bara vantan pa att papperna ska bli klara och oversatta igen. Sa om nagra dagar far ni saga grattis helt sakert.

Jag tror aldrig att jag kan trottna pa Sharm. Jag kan, however, bli fett trott pa alla nyrika ryssar. Javla otrevliga manniskor alltsa. Behandlar alla som jobbar och bor har som skit och har en uppfattning om att alla manniskor existerar endast for att passa upp pa dom. Det ar faktiskt skirirriterande.

Asch, jag har aldrig tid. Nu maste jag dra. Men jag lever, allt ar skitbra, skicka sms eller ring, ta hand om er.

Pussar


Kommentarer
Postat av: kaisa

min sara min sara, jag kan ändå inte fatta att du

saknar mig så som jag saknar dig! tror ibland att du kommer att glömma bort mig där nere. gift och allt. men sverige är desamma och helt weird utan dig. men jag börjar lära mig att fungera utan dig.



älskar dig.

<3

2008-12-16 @ 21:53:46
URL: http://kingeternal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0